lauantai 12. maaliskuuta 2011

Mukava lauantaipäivä

Tänään oli ihanan aurinkoinen ilma. Aamulenkillä olin varustautunut vähän väärin, kun oli edelleen talvitamineet päällä vaikka on ihan selvästi taas kevät. Ota näistä ilmoista sitten selvää, kun välillä on talvi, välillä kevät, sitten taas takatalvi ja jälleen paistaa aurinko... Päivällä mentiin jäälenkille, ja siellä oli oikein mukavaa:

Mönkii, mönkii...

Pogon päässä on vissiin alkanut myös kevät. Juuri kun pääsin kehumasta, miten upeesti se osaa käyttäytyä, niin eikös tänään taas näytetty kaikki hullunmerkit vastaantulijoille. Gille osasi peräti olla nätisti, mutta kun Pogon piti alkaa perkelettä huutamaan, niin se olikin taas menoa. Ihan sekasin koko jätkä. Jäällä se sekosi taas muuten vaan, hyppi mua päin ja näykki, "tehdään jotain, kuka kattois mua!" Joku jakomielitauti sillä on pakko olla :D

Sit oltiin vähän pilkillä. Löytyi pilkkireikä jossa oli vettä!! UPEETA, KESÄ, UIMAAN!!
Sinne tää yksi vesipää oli jo sukeltamassa ja tekemässä kuplia veteen.

"Jos mä kaivan tätä reikää isommaksi, niin sit mä varmaan mahdun sinne ihan kokonaan!!"

TÄH?

Ja sitten olisi luvassa taas näitä Gillen hyppykuvia. Mun mielestä nää on vaan niin hassuja. Ja näissä kuvissa on sitä jotain. Ihme kumiukko. Parempi olis olla heittämättä sille yhtään mitään, kun se ei ajattele pätkääkään mihin se hyppää ja miten päin, pääasia, että saa kopin!





Ja sit me oltiin taas kaksi sekuntia paikallamme ja nätisti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti