lauantai 26. syyskuuta 2009

Lastentapahtuman agilitynäytös

Oltiin eilen illalla käväsemässä RKS:n saunaillassa - ja siellä Merja sitten yllytti mua ja Gilleä mukaan tänään pidettävään agilitynäytökseen keskuspuistoon. Olin aluksi sitä mieltä, että nojoo, varmaan tullaanki - not. Mut sit aloin miettimään, että ei mulla kyllä mitään tekemistä tänään oo, kun Topikin vaan nukkuu taas. Ehkä mä voisin sittenkin ton Kilun kanssa mennä... Mut enhän mä yksin mene, jos Taru tulee kanssa, niin sit mäkin voin mennä. :) ja tulihan se. Vaikka melkeen nukkuikin pommiin.

Aamulla aloin oikeen ihmettelemään, että mikä hitto siellä mun päässä on taas viksahtanut, kun tollaseen lupauduin. Minähän kun olen oikeen esiintyjä luonteeltani - ja jos nyt joku ei sarkasmia ymmärtänyt, niin toisinsanoen, voisin ennemmin syödä vaikka pääni kun menen vapaaehtoisesti esiintymään. Mutta tässäpä sitä ollaan menossa lapsia viihdyttämään, sellaiseen paikkaan missä ihmiset oikeen katsomalla katsoo... kisoissa suurinosa kuitenkin ehkä keskittyy samalla siihen omaan koiraan ja muuhun hommaan, mutta tänään oli oikeen näytös. Ehkä siis tämä oli taas yksi askel minulle kohti parempaa agilitytulevaisuutta... tai jotain :D ja ei noi tavalliset tallaajat kuitenkaan siitä agilitystä mitään ymmärrä, niin ihan sama :P

Hermot meinasi mennä jo alkuunsa, kun piti keksii oma rata minkä menee, enkä mä saanut mitään selkeetä juttuu aikaiseksi. Mut kyllä sieltä sitten jotain tuli, en kyllä sitten loppujenlopuksi silti mennyt niinkun olin rataantutustunut, mutta samapa tuo .) Ensimmäinen näytös meni vähän pelleilyksi, kun Gille höyrysi niin paljon niitä muita koiria oli vähän ehkä häiriöö paikalla. En edes muista miten me mentiin, mutta ei me kyllä kovin raikuvia aploodejakaan saatu :) Toinen rata meni myös pelleilyksi, kun Gille halusi vaan roikkua mun kädessä, se tuntui naurattavan yleisöä kun toinen vaan hyppii metrin korkuudelle ja yrittää saalistaa mun kättä. Taitavasti mentiin vaan esteiden ohi eikä lainkaan sinne minne piti... Mut ihan hauskaa oli, toivottavasti oli yleisölläkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti