lauantai 6. maaliskuuta 2010

Tehopäivä

Tänään on ollut kiva päivä. Vaikka aamulla heräsinkin jo hitto seitsemältä, niin on sitten ainakin viikonloppu pidempi kun sitä ei käytä nukkumiseen. Siitä sitten mysliä naamaan ja ovesta ulos aurinkoiseen pakkasilmaan. Koirien kanssa lenkille jonka jälkeen lähdin parturiin. Sieltä äkkiä kotiin ja Annan ja Miian kanssa jäälle. Kummityttö Neea ei sitten tullutkaan mukaan, mutta Miia oli tuuraamassa :)

 © Anna Ahola

Jäällä olikin melko mielenkiintoista liikkua rattaiden kanssa. Mutta kuka sitä käski mennä sinne jäälle kun rannasta jo näki, että se on pelkkää loskaa. Hyvinhän se siitä sitten lähti liikkeelle, vaikkei Miia oikein luottanutkaan mun lykkäämistaitoihin :D Anna se vaan napsi kuvia meidän kauhukaksikosta, mutta kuvat saapunee mulle postissa tässä jokupäivä. Tossa on ylempänä nyt ilmeisesti se ainoa (vahinko) yhteiskuva meidän pojista. Yritin saada nämä hullut poseeramaan yhdessä, mutta Gilleä kiinnosti enemmän lumipallojen heitteleminen ja Pogo sekosi ihan täysillä. Sillä heitti vähän joku iso pyörä taas päässä. Yritin saada sen istumaan, niin se sekosi ihan täysin. Ensin tapeltiin hihnasta varmaan vartti, siitä ei taas voinut irrottaa - palautui vanhat "hyvät" ajat mieleen ja kuuluisat raketit. Sitten kun sain sen hihnan pois suusta niin Pogo alkoi hyppimään ja puremaan mua, siis näykki mun takkia minkä kerkesi. Yritti kai ottaa sitä hihnaa pois mun hupusta kun mä piilotin sen sinne :P Hiukan meinasi mennä hermo, en tajua mikä ihme siellä päässä taas naksahti.
Gille yritti syödä pari hiihtäjää ja yhden mopopojan. Molemmilla kerroilla mun ote lipesi sen pannasta ja viuh, se juoksi perään haukkumaan. Hiihtäjät huiski sauvoillaan ja siitäkö Gille sai lisäpontta riehumiselleen. Taisi tulla pissi pöksyyn niillä suksijoilla... sit mopopoika sai ehkä myös jonkun sydänkohtauksen kun yhtäkkiä siinä vierellä onkin joku koira haukkumassa. On se mahtavaa kun koirat oli ihan sataprosenttisesti hallinnassa. Toivottavasti ei tarvi lukea kansankanavalta hullusta koirasta jäällä. Näyttivät taas ihan kaikki hullunmerkit Annalle.

Sitten mentiin hakemaan kiinalaisesta ruokaa jonka jälkeen pojat sai jäädä kotiin nukkumaan ja mä lähdin kuvaamaan Topin snoukkaamista. Jollain energialla leivoin vielä banaanikakun ja nyt saunaan. Tehokasta.

2 kommenttia:

  1. Mulle tuli ainakin kovin kotoisa olo, kun koirat eivät kulkeneet vieressä komennossa :D

    Tuliko hyviä snoukkakuvia? Koska mulle jäi siitä todellakin sellainen olo "ON PÄÄSTÄVÄ KUVAAMAAN SINNE!"

    Ja kuvat on juuri poltettu ja lähtevät maanantaina sitten kera villasukkia.

    VastaaPoista
  2. Heh, joo kyllä meidän koirat yhtä hulluja on kun pari terrieriä :P
    Snoukkakuvat ei onnistunut, ei riittänyt valo enää :/

    VastaaPoista