sunnuntai 7. maaliskuuta 2010

Kilu p**kele!

Taas kerran näitä Gillen hienoja touhuja.

Iso huokaus. Menin viemään kirpputorille lisää tavaraa, olin sillä reissulla max. 15 minuuttia, tuskin sitäkään. Mulla oli pojat mukana autossa, kun olin siitä sitten menossa Mallan luokse kyläilemään. Olin leiponut eilen banaanikakkua, johon tein tänään vielä suklaakuorrutksen päälle - ja olin viemässä siitä osaa Mallalle tuliaisiksi. Lopun voikin sitten jo arvata.

Olin laittanut kakun muovipussiin, pussin laukkuun vetoketjun taakse, laukun kuskin puolen maton alle piiloon. Kun tulin takaisin, niin näin pelkästään Pogon takapenkillä istumassa erittäin epäluuloisen näköisenä. Menin lähemmäs ja näin vaan Gillen hytkyvän perän. Ensimmäinen ajatus oli, että "mitä se nyt syö!?". Samalla sekunnilla näin sen mun käsilaukun siinä vieressä... voi *****! Gille näki mut ja sillä oli sellanen ´peura ajovaloissa´ - ilme, mutta silti piti vielä vetää ne viimeiset palat ennen kun tulee turpaan. Ja sitten kyllä tulikin turpaan, mun auton vieressä oli joku ulkomaalainen mies, ja sekin varmaan sai sydänkohtauksen - kyllä mä niin rumasti Kilulle sanoin. Eli poika oli saanut sen laukun maton alta pois, vetoketjun auki ja muovipussin rikki. Sinne meni se hieno kakku, hiukan jäi vielä jäljelle, kun tulin kreivin aikaan keskeyttämään. Olin kyllä niin vihainen, etten taas vähään aikaan ole ollutkaan. Toivon tosissaan, että se suklaa aiheuttaa jotain vatsanväänteitä pojalla - vielä kun se tajuaisi yhdistää sen omaan tyhmyyteensä.

Olisin mä voinut oppia viime kertaisesta kana-episodista, mutta ei.... LUULIN, että ei se sitä sieltä käsilaukusta ota. EIPÄ. On se kyllä maailman raivostuttavin apina. Yritä nyt tollakin pitää sitten jotain eliminaatio dieettiä päällä, siinä tuli taas Gilleltä haiseva vastalause sille dieetille :D

9 kommenttia:

  1. Anteeksi, mutta alkoi naurattaa, että kai veit tuliaisiksi silti sen lopun kakun? :D

    Nyt sain lisätyksi yhden kuvan Gloriasta, mutta ei sekään oikein talvinen ole :/
    Tästä talvesta kyllä olisi!

    VastaaPoista
  2. No tottakai mä vein :D

    Huomasin, että olit laittanut sen kuvan. Sit alko kanssa naurattaa, kun olit linkittänyt mun blogin siihen, että jos ihmiset kattoo sitä nyt, niin ensimmäinen mitä ne näkee on toi "Kilu p**kele!!" :D

    VastaaPoista
  3. Multa pääs kans kunnon hörö naurut... voi kilu minkä teit, TAAS!!! Joko Liisa ja Ilkka saavat valmistautua henkisesti et hyvä tapainen ja kovin oma toiminen Gille palautuu kasvattajalle =D no ei kait sentään, Sannan oma vauva ;)

    VastaaPoista
  4. Ei palautusoikeutta, mutta nauru pääsi multakin...:):)

    VastaaPoista
  5. Tästä lähin, jos ikinä tuot meille syötävää, niin en uskalla syödä, jos se ei ole muovitettu supervahvasti...Muuten siinä on kuitenkin hampaanjälkiä... :D :D

    VastaaPoista
  6. Kävin postissa. Huomenna tai viimeistään keskiviikkona sitten siellä. <3.

    VastaaPoista
  7. Hihi :D
    Gillestä on tullut meidän lemppari, kun ollaan teidän touhuja käyty lueskelemassa!
    Aika mahtava otus!!

    Täällä tuli vanhat mieleen Gillen touhuista. Meidän blondi Gösta harrasti nuorempana vastaavia "kivoja" tempaisuja, jotka ei tosiaan sillon naurattanu, mutta nykyisin jo vähän enemmän. Ekana muistikuvana anopin synttäreillä salaa kakun varastaminen pöydästä, jouluaattona jäi kiinni vetämästä joulukinkkua pöydältä lattialle, tulikuumien vartaiden vieminen pöydältä, sekin huomattiin vasta sitten kun tuli hakemaan lisää... näitä riittää. Nyttemmin onneksi on jo vähän vähentyny ylimalkainen varastelu.
    Terkkuja söpöille otuksille!
    T:Outi & Gösta

    VastaaPoista
  8. Anna - eikö se ole sitten hyvä jos leivoksissa on vähän hampaanjälkiä, sitten on Gille ainakin testannut, että ne on hyviä!! :)

    Ja Gille kiittää ja kumartaa salaisten ihailijoiden kehuista ;)

    VastaaPoista