sunnuntai 14. maaliskuuta 2010

Epiksistä Kilulle eka nolla!

Jee hyvä minä ja Gille! Saatiin mölliradalta nolla (aika -16,03). Oi hitsi Pogo ja Topi on varmaan kateellisia :D Se oli mun mittarina, pitää ensin saada nolla, tai ainakin päästä palkinnoille mölleissä - ja sitten voin mennä niihin ihan virallisiin kisoihin. Tässä se nyt olisi. Edessä karmiva totuus :D Taitaa vielä olla niin, ettei tarvi itse edes miettiä minne menis, se ehkä järjestetään meidän puolesta!?

Jokatapauksessa, epiksistä jäi hyvä mieli, vaikka ykkösradalla ja avoimessa ei niin hyvin sitten enää mennytkään. Olin ahne ja menin avoimeenkin sähläämään, samalla ihmetellen, että mitä hittoo mä täällä teen!? :) Olis pitänyt kirjoittaa blogin teksti ensin ja sitten vasta katsoa radat videolta. Olis voinut kerrankin olla positiiviseen sävyyn kirjoitettu teksti, mutta mitäpä sitä tapojansa muuttamaan... Oi äly mä oon huono. On niin hienoo kattoo kun jotkut taitavat menee, ja niiden liikkeet on niin sulavat ja ennakoi jo tulevaa - ja ne juoksee. Mä menen ja heilun siellä kun mikäkin tönkkö paska. Ymmärrän siis oikein hyvin, miksi mulle huudettiin kokoajan, että LIIKU. Mutta siellä kun on, niin se vaan tuntuu siltä, että okei nyt mä liikun ja menen tosi hienosti, näköjään todellisuus ei olekaan sama miltä se tuntuu. Ehkä se sieltä sitten vielä joskus tulee... toivottavasti ainakin. Mut oltiin me vaan aika loistavia silti :P No, Gille nyt ainakin jos ei muuta.

Alla video meidän kaikista radoista, joista näkee sitten ihan itse mitä mä siellä töpeksin - ja ehkä onnistuin. Möllistä tuli tosiaan nolla, vaikka Gille meinasikin mennä vähän hukkaan siinä ennen puomia. Muuten rata on ihan ok, jos tosiaan joku osaisi ohjata - tai liikkua.

Ykkösen rata kosahti heti keppeihin, jonka tiesinkin jo etukäteen. Mutta kontakteista saatiin kehuja :) Sinisestä putkesta tultaessa meni joku (?) pieleen ja Gille kiipesi puomille vaikkei olisi pitänytkään :) Mulle huudettiin, että ota se kohta uudestaan, mutta en mä sellasta kuullut... Muuten hyvä siis, meni jopa renkaan, vaikka sitä vähän jännitinkin. Tässä radassa mua ottaa päähän eniten noi putkeen ohjaamiset. Voi hemmetti, vaikka miten yritän painaa pieneen päähäni, että pidä se käsi alhaalla, niin missä se nytkin taas on - katossa! Why oh why!?

Avoimessa mentiin niin kauan hienosti kunnes tuli jotain ohjauskuvioita, ja loppu onkin sitten jotain ihan muuta.



Topilla taas työt vähän haittasi harrastamista, eikä siis päässyt itse heti paikalle. Mun oli tarkoitus mennä möllit Pogon kanssa, mutta sitten takavasemmalta tuli taas Terhi joka halusi mennä Pokerin kanssa. Hyvä niin, olis varmaan jäänyt mun ja Gillen nolla saamatta jos olisin ensin mennyt Pogon kanssa. Alla Pogon ja Terhin rata:



Topi ei halunnut julkaista omia ykkösen ja avoimen ratoja, koska ne kuulemma näytti ihan joltain muulta kun agilityltä. Jos Gillen saa keskittymään radalla siten, että menee heittelemään sille jotain lelua ensin lumihankeen, niin olis kyllä kiva tietää miten Pogon saa rauhottumaan. Ehdotin, että mulla olis vielä niitä Gillen allergiakolmiolääkkeitä, et jos Pogo vetelis niitä pari, mutta ei se ehkä kuitenkaan olis se paras vaihtoehto :D Pogo ei nyt vaan jotenkaan jaksanut yhtään keskittyä, se vaan meni menojaan. Tuuliviiri rauhaton... Pitää teipata varmaan sen suu kiinni, ettei se kaikki keskittyminen olis siinä haukkumisessa.

2 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon!! Hieno suoritus!

    VastaaPoista
  2. Jei! :) Hyvältä näytti meno!!!! Onnea hurjasti! Hienot kontaktit tosiaan:)

    VastaaPoista