tiistai 23. maaliskuuta 2010

Possu-vinkulelu löytyi

Eilen oli taas harkkapäivä ja sen vuoksi on taas blogipäivittelyn aika. Parasta harkoissa oli, että tosiaan Possu-vinkulelu löytyi. Gillellä olikin jo ikävä sitä :) Se on vaan vähän huonon värinen sinne sahanpurun keskelle - meinasi mennä uudestaan hukkaan!

Harkat oli ihan jees, mutta en mä tällä kertaa mitään ahaa-elämystä sieltä saanut. Lähinnä olin vaan kiukkuinen, mutta se ehkä johtui mun kauheesta nälästä. Tarulle pisteet kuitenkin siitä, että se jaksoi tulla tuuraamaan vanhuudenhöperö-Mikkoa. Se hemmetti oli unohtanut, että olis ollut sen vuoro vetää harkat. Ehkä ensi kerralla olis sitten Mikon vuoro, kun on viimeinen kertakin. Hiukan ottaa päähän kun harkat loppuu taas. Siitä se alamäki sitten taas alkakoon kun ei päästä reenaa.

Vedettiin eilen jotain kolmosluokan rataa, eikä se nyt ihan kaikista helpoin välttämättä ollut - tai ainakaan se yksi kohta. Ehkä huono fiilis jäi siitä kun oli niin vähän aikaa eikä sitten ehtinyt koittamaan niitä hankalia kohtia tarpeeksi, mutta kyllä se silti kai ok meni. Iloinen olen siitä, että Gille on vihdoin alkanut hakemaan itse esteitä. Valitettavasti minä olen joka kerta auttamattomasti myöhässä, kun en oo tottunut tollaseen estehakuisuuteen. Mutta eiköhän se silti oo ihan hyvä asia, jos vaikka ei tarvis sitten aina viedä sitä joka esteen vierelle asti. Ja rrrrengas meni loistavasti, samoin kontaktit.

Pogo sai mennä Mumman kanssa taas kun Topi oli töissä. Ehkä mun olis pitänyt vaan itse mennä sen kanssa, mutta mulla meni niin hermot kun odotettiin siellä katsomossa, etten sitten jaksanut. Se on kyllä hullu koira :D Ainakin jos kyse on pallosta tai agilitystä - saati sitten niistä molemmista samaan aikaan! Mutta kyllä ne kovaa siellä radalla meni ja Pogolla oli selvästi kivaa, kunniakierroksia vedettiin pallon kanssa taas ristiinrastiin pitkin maneesia. Ihan hyvältä näytti, kontaktit toimi myös Pokerilla. Pogo kiittää ohjaajaansa.

Huomenna olisi viimeinen ilmoittautumispäivä ATT:n kisoihin. Oon sen asian kanssa miettinyt, ja vaihtanut mieltäni sekunnin välein. Nyt päätin, että tänään sitten ilmoitan meidät sinne, ensimmäisiin virallisiin kisoihin. Mutta ei, sit Topi alkaa jotain valittaa, ettei hän sinne jaksa lähtee turhaan rahaa tuhlaamaan Pogon kanssa. Voi paska, en mä sinne sit ainakaan yksin lähde. Olkoot sitten - ellei joku saa sen päätä kääntymään vielä huomiseen mennessä. Pah.

4 kommenttia:

  1. Tietenkin tulet ATT:n kisoihin!!!! Nyt HETI ilmoittautumaan!!!!!

    Heli

    VastaaPoista
  2. Mä oon niin ylpeä teistä! tämän talven aikana on tapahtunut hurjaa kehitystä niin sun taidoissa kun Kilunkin kehityksessä, hienoa Sanna =) Huippua oli taas päästä rallittelemaan Pogon kanssa, se vaan on niin ihku ihana!!! Topi yli puhutaan kisoihin, mitä se semmoinen on kun rahan tuhlaaminen ainakaan kun kysymyksessä on agility ;)

    VastaaPoista
  3. Nii ja ihana toi uus otsikkokuva jälleen <3

    VastaaPoista