tiistai 31. toukokuuta 2011

Taas reenataan

Tanja sanoi mulle sunnuntaina, että mene nyt opettelemaan se rata ulkoa, tein sitä kiukkuisena. - Jaiks! Opettelin sitten työpäivän aikana, ratapiirustus pöydällä ja lopulta muistin radan. Erikoista minulta :)

Topi sanoi, että siellä on sitten sellaisiakin ansaesteitä, mihin Gillekin menee. Mä väitin kivenkovaa, ettei ole muutakun tuo puomi. Mutta olihan siellä sitten muitakin, Gille IHAN ITSE haki esteitä. Oi hienoa. Taidan olla ainut, ketä iloitsee tästä asiasta :)

Yllättäen oma pää ei ollut viikonlopun kisojen jäljiltä mitenkään skarpeimmassa kunnossa, mutta se nyt on ihan normaalia. Lopussa tuo putki-hyppy-hyppy tuotti mulle vaikeuksia... kun ei tajua, niin ei tajua. Sori Tanja, rata on vaan pakko taas laittaa blogiin. Taidan rikkoa taas jotain lakia.

Pogo-pieni ei päässyt lainkaan aksaamaan, kun sunnuntaina sen jalkansa loukkasi Gillen kanssa riehumisessa. Pogon olis vähän tehnyt mieli kentälle, kun pojat tuli hakee mua ja Gilleä. Kumpa koirilla olis tota älliä sen verran edes, että ymmärtäisi, ettei kannata taklailla ja riehua ihan niin paljoa... mutta ei oo, sama meno jatkuu vaan. Vähän on välillä liian rajut menot.

Keppikurssillekin ehdin, taas puoli tuntia myöhässä! (kotona Topi kysyy, "niin mihin aikaan se keppikurssi alkaa?" "17:30" "ja mitä kello on nyt?" "17:33 - ja mä olen kävellen") Mutta ehdittiin silti näyttämään mitä osataan ja päästiin videollekin. Keppikurssilaisilla on oma blogi, johon tämä video ilmestyi. Jotenkin tuntuu, että se yksi koira sieltä erottui "edukseen". Koko klippi alkaa sillä, että ojasta nousee yksi musta/beige vesipää possuvinkulelu suussaan. Pöllöpää kävi taas vähän uimassa mudassa. Sitten kuvataan muita hyväkäytöksisiä ja HILJAISIA koiria, kunnes tulee meidän Gille. Hauhauhauhauhauhauhauhauhau... Mutta oltiin taas erittäin vähäisellä treenimäärällä edistytty ja saatiin kotiläksyt. Nyt vielä toteuttamaan niitä! Takapihalle!?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti