tiistai 23. helmikuuta 2010

Jäätävät omatoimiharkat

Eilen oli joku 15 astetta pakkasta - ja harkat oli ilmeisestikin peruttu. Mikko oli laittanut viestiä, että jos on yli 12 astetta, niin harkkoja ei ole. (tällä kertaa pointsit Mikolle, viesti tuli ajoissa!!) :)

Mutta estikö se pakkanen mua ja Topia!? Eipä estänyt :) Eikä siellä sitten loppupeleissä ollut edes mitenkään kylmä. Maneesille ilmestyi myös Maria, joka ei ollut lukenut edes koko viestiä. Siellä sitten rakennettiin se rata minkä Mikko lähetti ja Topi sai olla koulutusohjaaja :) Vaikka se ei ehkä se paras koutsi mulle oo, ehkä pari ärräpäätä pitää aina sanoo kun se tulee mulle jotain neuvomaan :D Mutta Mariaa se sitten ainakin pääsi neuvomaan. Tässä rata:

Aloitetaanpas kerrankin vaikka Pogosta. Ensimmäisellä kerralla se päästeli höyryjä pihalle oikeen kunnolla. Se Pogon kimeä ääni ottaa tollasessa paikassa missä vielä kaikuu, niin aika pahasti korvaan. Ja rimat lenteli yhdessä kuviossa aikas kivasti. Tai siis yksi rima. En tiedä oliko se vaan vaikea kohta, vai oliko esteväli liian pieni, ettei Pogo saanut otettua vauhtia kunnolla. Sitten kun meidän jälkeen meni Snobbe, ja sitten me ahneet mentiin uudelleen vielä medikorkeuksilla. Pogo teki nollan!! Medinollan. Oli pojat sitten ylpeitä siitä!! Hienon näköistä menoa! Pogo on siis selvästikin väärässä korkeusluokassa, jos se olis medikoira, niin olis sille niitä nolliakin jo ropissut...

Sitten Kilu-poika. Ensimmäisellä kerralla sillä ei ollut taas mitään järkee päässä. Se vaan huusi ja roikku mun kädessä. Nyt kun löysin kaupasta sellasia kanaherkkuja, niin sen jälkeen se ainakin roikkui, kun tajusi että mulla on kerrankin nameja! "tahtoo kaikki heti nyt". Kepeissä yritin kaikkia eri tekniikoita, ettei se olis sellasta hyppimistä ja mun kädessä roikkumista... mutta aika epätoivoista. Kontaktit poika otti aika hienosti, mutta heti kun siinä kontaktilla ollessa tajusi, että tossa metrin päässä on paskaa, niin siihen meni se suoritus. OLIS SITTEN JO KESÄ!!

Mulla alkoi siinä jossainvaiheessa soimaan päässä Linkin Parkin 'Given up'

"I've given up, I'm sick of failing, Is there nothing you can say? Take this all away, I'm suffocating, Tell me what the fuck is wrong with me! I don't know what to take, Thought I was focused but I'm scared, I'm not prepared, I hyperventilate, Looking for help somehow somewhere, And no one cares, I'm my own worst enemy..."

En sit tiedä olenko oikeesti luovuttanut, mutta mieli välillä tekis. Ainakin yhden asian taas tajusin, johtajuus pitäisi saada kuntoon mun ja Gillen välillä, niin jos se komentaminen loppuis sitten? Sit kun vielä viittis tehdä asialle jotain. Se on vaan niin raivostuttavaa kun se komentaa. Mut meni se sitten sillä toisella kerralla paremmin, kun olin saanut hiukan väsytettyä poikaa. Putken takaaleikkaukset onnistui ihan ok, vaikka yhdessä vaiheessa vahingossa potkasin Gillen sinne putkeen... hups, niin ei vissiin kuulunut tehdä? Ihan tyytyväinen olen loppupeleissä. Mutta kisainto laski taas. Mulle tuli yks päivä joku ihme olo, että nyt kisaamaan. Sanoin jo Topillekin, et pitäiskö jo ilmoittautua jonnekin? Ja voin muuten mennä sit rauman epiksissä sit Pogon kanssa möllirataa. Seuraavana päivänä taas ihmettelin, että mitä kummaa mä oon taas höpissyt?

Ja pakko laittaa loppuun vielä kuva meidän rappusista. Ei millään jaksanut kantaa poikia yläkertaan suihkuun harkkojen jälkeen, ja tässä lopputulos:


2 kommenttia:

  1. Höh, olit koittanut soittaa ja huomasin vasta myöhään. Olisin mäkin sinne ilmaantunut, jos olisin tiennyt, että muitakin hulluja löytyy ;-) Katsoin vaan mittaria, että typeää -15 astetta ja painuin lenkille :-(

    VastaaPoista
  2. Juu, Topi sanoi, että Tanja on ainakin niin hullu, et kyllä se siellä on. Mut sit et ollutkaan! Arvasin et oot lenkillä sit kun et vastannu... Olis kyllä koutsia tarvittu :P Tai mä olisin, kun tosiaan toi palautteen vastaanottaminen Topilta ei oo ihan parasta. :D

    VastaaPoista