tiistai 25. tammikuuta 2011

Ja taas mennään

On muuten hirmu vaikeaa keksiä noita otsikoita, kun joka viikko on samaa asiaa kerrottavana. Voisi käydä tylsäksi jo toi mun "maanantai" otsikko. Ehkä yhtä tylsäksi, mitä tämä itse teksti on...

Eli ylläripylläri: oltiin eilen harkoissa!! :) Tarulla oli hauska rata, samansorttinen kylläkin kun Tanjalla oli ollut just. Mut ei se mitään, kertaus on opintojen äiti. Olin aika yllättynyt joistan kohdista, kun Gille meni niin hyvin. Hitto vaan kun itse junnaan paikoillani, enkä opi niin hyvin kun se koira. Tossa juuri eilen katselin ensi kesän aikatauluja... saattaa olla, ettei ole niin paljon aikaa agilityyn mitä haluaisi. Toukokuun alusta lokakuun alkuun on 23 viikonloppua, vapaana niistä on mulla 7 kappaletta. Näillä näkymin. Että mihinköhän väliin sitä jotain agilityä vielä tunkis, ei ihan haluis, että joka viikonloppu olis jotain. Mahtuu niihin suunnitelmiin kyllä ahvenanmaan reissua, omat kisat x2, juhannuskisat ja leiri. Et eikös se sitten jo riitäkin :) Muuten onkin sitten vaan juhlimista, ja se jos joku on väsyttävää! :D

Gillellä oli kyllä eilen joku ihmeen keppiongelma... en tiedä mitä ihmettä senkin kanssa tekisi, pujottelee hienosti, mutta lopussa harppaa. Luultavasti sekin on vaan mun vika. Aan kontaktia pitäis vähän muistutella, poika kyllä pysähtyy, mutta vasta siihen maahan, kun ei saa vauhtia pysähtymään tarpeeksi ajoissa. Sitten se menee maahan makaamaan sillee korvat luimussa, että kyllä mä nyt melkeen oon oikeessa kohdassa, eikövaan!? Jotenkin musta tuntuu, että Gille on kehittynyt paljon. Se esim. irtoo paremmin ja osaa mennä suoraankin (joka on uskokaa tai älkää, vaikeeta). Sitten kun mä vielä tajuaisin, ettei sitä tarvii mennä saattamaan joka esteelle loppuun asti. Tarviin itse jotain tuki-opetusta...

Pogo oli ihan kaheli. Siltä lähti turkki lauantaina (kuvakooste on vähän jäänyt laittamatta tänne). Ja ei sillä siis ollut mitään järkeä missään! Topi punnitsi Pogon ennen ja jälkeen turkin ajamisen, niin siltä väheni 300 grammaa. Et kai sitä vähän sekookin, kun yhtäkkiä näkee jotain ja pääsee menee täysillä. En mä sen enempää menoa seurannut, mutta Pogo oli sekaisin ja Topi vähän turhautui sen kanssa. Ehkä sitten ensi viikolla menee paremmin, tää oli tällänen höyryjen-poistamis-kerta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti