perjantai 9. heinäkuuta 2010

Uimassa

Eilen meidän neljällä vesipäällä oli toimintapäivä. Kävin Pogon ja Gillen kanssa aamusella hakemassa Soolon ja Ebban, sitten lähdettiin reissuun. Mun Kia Picanto on oikein oiva koirankuljetusauto, sinne menee sopivasti neljä vesikoiraa :D Nyt olis vaan tänään tarjolla jonkin sortin auton sisäpesua. Ei ehkä oo enää se majava puhtaimmasta päästä. Eikä menokaa ehkä ihan kaikista turvallisinta oo... mutta sillä mentiin ja hyvin mentiinkin. Anna, Miia ja Neea tuli kuvailemaan meidän koiruuksia.

Otettiin nyt niitä kesäkuvia, uintikuvia ja agilitykuvia.Vaikka hiukan kauhistelin, että miten mä selviin yksin neljän vesikoiran kanssa, niin hyvin mä selvisin. Uimaan konkkaronkka pääsi yhdellä kertaa, mutta poseerauskuvat otettiin pareittain :)

Ruskeet vesihirviöt.

Sarjakuvan osa 1. Kaik yhdes koos.

Sarjakuvan osa 2. Ny silt yhdelt puuttu pää!

Sarjakuvan osa 3. Jaa siäl se oliki, kivi ja kaik.

Heitä jo, heitä jo... sovitaanks, et mä otan tämän lelun ni ota sä toi toinen!?

Mun!!

Pogon lempilelu... ainakin tällä hetkellä, kun se ikean lelu meni "vahingossa" rikki.

Minäminäminä oon eka!!

Voitin :)

ja taas mennään.

Kyllä kesällä on mukavaa.
© Anna Ahola

1 kommentti:

  1. ON Tuo Pogo ihana..en voi muuta kuin nauraa ääneen..JA tuo kivi....ihan kuin isänsä..jeeee..t OULU

    VastaaPoista