maanantai 12. heinäkuuta 2010

Epistä!

Käytiin Laitilassa epiksissä, ja ne oli ihan epikset. :D

Gille pääsi rallittelemaan kolmelle radalle. Kaikki hyllytettiin - kontaktien takia. Ekalla mölliradalla olis tullut nolla, mutta puomin kontakti pilasi sen. Ykkösten radalla meni niiiiiin upeesti kepit ja rengas, mutta ei enää niin hyvin se Aa ja puomi. Avoimella radalla meni sit vähän vielä huonommin. Ei oo vaan kovin hyvä fiilis lähtee kisaamaan omiin kisoihin. Että pitikin mennä laittaa ilmo jokaiseen viiteen starttiin. Kauhistuttaa. Noh, tuleepa ainakin treenattua sitä saakelin puomia. Tarvis kai oikeesti treenata sitä muutenkin, mut kuka näillä helteillä jaksaa aksata, ei Gille ainakaan!!

Pogo pääsi mölleihin mun kanssa! Mä sanoin kotona Topille, että en sit varmana mene nolaamaan itteeni, et jos Taru haluu mennä Pogon kanssa, niin saa mennä. Mut sit menin kuitenkin. Olihan se hauskaa, mut ei mulla ole kyllä oikeen mitään hollia sen koiran kanssa. Mulle sanottiin, että se oli oikeen sivistyneesti mun kanssa siellä, eikä perus Hullupogo. Mut ei se siltä tuntunut. Meinasin kaatua kolme kertaa, kun tein sellasia kaarroksia siellä :D Ja sitten Taru meni Pokerin kanssa vielä ykkösissä. Siellä se Mumma puhui rumia meidän pienelle punkkaripojalle - k-o-n-t-a-k-t-i-t... ei vissiin ollut sekään poika ihan parhaassa vedossa!? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti