maanantai 5. huhtikuuta 2010

Kilun ekat kisat

Noniin, nyt on ne kauhulla odotetut kisat takana. Ja ihan hyvin siellä meni, selvisin peräti hengissä!! En jännittänyt kauheesti muuten, mutta sitten kun menin sinne odottamaan omaa vuoroa ja oli enää kaksi ennen mua, niin voi pojat kun jänskätti! Sydän hakkasi tuhatta ja sataa ja olin varma, että unohdan koko radan.

Ensimmäiseltä radalta saatiin kun saatiinkin vitonen (sijoitus 8/52). Ei siis paha aloitus ollenkaan. Videolta kun katsoo, niin unohdin kokonaan oikeaoppisen lähtöasennon ja olin ihan väärinpäin. Panikoin vain, että pysyyköhän Gille paikallaan siellä vai ei!? Se meinasi alkaa riekkumaan siinä lähdössä ja meinasi iskeä paniikki. Vitonen tuli siitä kun Gille ohitti kolmannen hypyn - mutta eipä se ihme, enhän mä edes ohjaa sitä sinne - juoksen vaan hitto ohi! :D Loppu menikin sitten ihan hyvin, mitä nyt siinä juoksi joku ihmeen tönkkösipsuttelija-ohjaaja kokoajan. :) No enhän mä edes yrittänyt liikkua!! Pituuden kanssa se ohjauskuvio oli joku tosi hyvä järkeily, kun en uskaltanut takaaleikata pituutta, niin sitten tuli tollanen.

Toisella radalla ei ollut mun mielestä enää mitään tolkkua. Mulla ei ollut mitään muistikuvaa mitä siellä on tapahtunut, muistin vaan että mä olin ihan pihalla. Ihme töksähtelyä ihan joka kohdassa, meinaan juosta yhden esteen kumoon, unohdin radan kaksi kertaa, repeen nauramaan kesken kaiken... siis ihan sähläykseksi meni koko paska.
Topilla toi kuvaus alkaa vähän kesken radan, mutta ei siitä jäänyt kun ekat hypyt pois. Siinä heti meinaankin juosta sitä hypyn siivekettä päin, sitten seuraava putkelle-vienti oli vähän sellanen, et mitä piti tehdä? Puomin kontaktin se otti, mutta jotenkin sekin näyttää vähän tyhmältä. Ennen A:ta mulla katkee filmi ihan kokonaan, siinä tulee hyvin erikoinen ohjauskuvio, tää ei oo Jaakotus, tää on Sannatus. Ja sit se kontakti, se tuli niin takaraivosta se palautus siihen kontaktille - jos se pirulainen kert varasti. Siinä hyllytettiin. Ei olis vissiin saanut mitään harkkailla, mutta leikö tossa mennyt nyt niin paljon aikaa että se maata kaataisi? Olin ainakin niin ulkona, etten edes sitä muistanut. Ja sit putki - menen, en menekkään, huijasin!! Loppu olis ollut ihan hyvin, mutta en kestä mun kättä, ku se heiluu kun tuuliviiri. Miksei se pysy paikallaan!? Laitetaan nyt tämä koko sähellys sen piikkiin, että mulla iski selkään ihan jäätävä kipu. Alaselkä on iät ja ajat reistaillut, mutta tämä kipu oli ihan jotain muuta. Aina se sattuu, mutta nyt se sattui niin että jalka petti alta. En päässyt kävelemään, joten siihen nähden juoksin ihan hyvin :)



Sitten se Pogo ja Taru-Mumma. Topi tosiaan kipsinsä takia suostui antamaan Pogon lainaan. Kovasti odotettiin sitä maagista nollaa, mutta kyllä se taitaa Pokeripojan kanssa olla mahdoton tehtävä :) Ensimmäisellä radalla mentiin ihan koko rahan edestä, jollei enemmänkin. Yleisöllä oli ainakin hauskaa. Pogolla ei tuntunut olevan mitään tolkkua missään, mutta hauskaa sillä sitten oli sitäkin enemmän. Meni se kaksi ensimmäistä estettä oikein sillä ekalla radalla, ja loppu onkin historiaa. Kyllä se on vaan parempi, että katsotte sen videolta ihan ite :) Ja tältä radalta tosiaan tuli se hylly, eikös se ole sanomattakin selvää!?

Toisella radalla oli jo malttiakin hiukan pelissä ja alku meni hyvin. Kunnes taas tättärääääää - mää meen ainakin muuten tonne, ihan sama minne sä mua ohjaat. Sitten taas meni ihan hyvin, kontakteillekin se poika osui vissiin vahingossa ja sitte koitti kuuluisa "loppusuora" joka ei niin suoralta kyllä näytä :D Vetivät kympin sillä suoritukella, eipä paha. Taru oli ihan pettynyt, se olis halunnut enemmän pisteitä :)



Joku setä tuli vielä kommentoimaan Tarulle, että sun pitää syöttää sille koiralles omega kolmosta, ettei se narise ja pidä niin kauheeta meteliä siellä radalla kun olis vähän voiteluainetta. Siis mitä, meidän Pogoko pitää jotain ääntä kun se aksaa - hullujaan puheli :)

Mutta ihan tyytyväinen oon jokatapauksessa, oli ihan kiva päivä. Piti nyt vielä selventää, kun osaan kirjoittaa aina niin negatiiviseen sävyyn vaikka ei ehkä olis ihan tarkoituskaan :P Oli myös huippua nähdä Anskua, vaikka se onkin alkanut boikotoimaan meidän seuraa... Hmph :)

5 kommenttia:

  1. Hitsit, mun piti tsempata, mut sitte elin koko ajan sunnuntaita (niinku jostain perjantaista lähtien...), ni möhmöh, UNOHDIN!
    Mut huomen nähdään!

    VastaaPoista
  2. Ansku taas kerran...5. huhtikuuta 2010 klo 22.58

    Olitpa nopee laittaa radat blogiin, jee! Olit oikeessa, se eka rata oli vielä parempi ja kontaktitkin ihan loistot (ei siis "ihan ookoo") :) Nyt sun ei tarvii tylsistyy ahviksessakaan, ku pääset ite kisaamaan...niin ja jos katkot mun jalan, niin sittenhän sul ois kaks kisakoiraa :-P

    VastaaPoista
  3. Hei hei Ansku, enhän mä sitä sun jalkaa ollut katkomassa :D

    VastaaPoista
  4. Pogon isukki Zoco kommentoi!! Meno näyttää mahtavalta hiukan ryntäämistä mummolla kyllä opn ja näytöt tosi myöhässä.Ei poikaa hidastaa saa pitää vaan ajoissa kertoa oikea suunta...liike on pääasia..Isukin emäntää voisi joskus konsultoida.t Tarja

    VastaaPoista
  5. Heeeeeeei, viikko ilman päivityksiä! Tyttö!

    VastaaPoista