tiistai 28. heinäkuuta 2009

Voi Gilleä... osa 643.

Oli ollut pojalla TAAS tylsää kotona. Itse olin töissä ja Topi lähti kalaan. Ennen kun se sinne lähti, niin soitti mulle ja kysyi että siirtääkö hän ton eteisen maton tosta pois? Sanoin, että ei tarvii... ja kuinkas sitten kävikään!?

Tuo osuus tossa maton reunassa oli sit vissiin ylimääräinen... nythän se on paljon persoonallisempi!!

Ja tota silppua oli sitten ihan jokapaikassa. Olin juuri edellisenä iltana imuroinut, mutta pitipä alkaa uudelleen. Hienoo tulla töistä kotiin, avata ovi, kävellä yläkertaan hakemaan imuria ja alkaa imuroimaan. Sitä mattohapsua oli Pogon selässä, Gillen suussa (jumissa hampaan välissä), keittiössä, olohuoneessa, maton alla... siis jokapaikassa.

Eipä voi mitään... Topia harmitti enemmän kun mua, kun se alko heti miettimään että nyt joutuu sit ostaa uuden kalliin maton. Mä en edes jaksa enää suuttua Gillelle, kun se on niin idiootti!! Nytkin sillä oli kolme erilaista luuta siellä, mitä olisi voinut pureskella... mutta ei. Vähänkö oli häävimpää tuhota tää matto!? Jos joku keksii, miten saan ton askartelemisvimman pois pojalta, niin kerro toki. Ku ei se sitä aina tee (oli tosi pitkä väli ettei ollut mitään tuhoja), nyt vaan tullut taas joku kausi että pitää hiukan protestoida. Tarvii vissiin hakee talousmarkasta lisää sitä kompostiverkkoaitaa ja aidata Gille sinne sisälle vaan :D

Tänään ollaan menossa Luvialle epiksiin. Mulla vissiin viiraa päästä oikeen kunnolla, kun sen takia sit menin siirtämään tapaamisen kaverin kanssa. Ajattelin kyllä, että jos pojat lähtee sinne niin sit joudun olee yksin kotona... joten se nyt on se pääasia miksi lähden mukaan. En oo siis vielä päättänyt, että menenkö ite Gillen kanssa. Mutta niin siinä kuitenkin taas käy, että sinne mä menen nolaamaan itseni :) Siitä sitten luultavasti kertomusta huomenna.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti