tiistai 23. elokuuta 2011

Argh-harkat

Eilisissä harkoissa oli luvassa Jaakon rata Tanjalisällä. Toisinsanoen: aaarrrghhh.

Jälleen kerran unohdin seurata Pogon menoa, olen pahoillani. Olin silloin just mielikuvaharjoittelemassa. Alkakaa painostamaan Topia, että se voisi kirjoittaa omista jutuistaan. En osaa kirjoittaa toisen puolesta. Eipä niillä kai kovin huonosti mennyt, kun kumpikaan ei ollut pahalla päällä. Ei kuitenkaan varmaan kauheen hyvinkään, kun Topi oli vähän seis.

Mutta Gillepöllöpää. PITUUS!! Se on vammanen. Piti ohjata pituudelle suoralta putkelta, tehdä valssi siinä pituudella (eli hitto vähän niinku pysähtyä - jolloin se koirakin pysähtyy) ja jatkaa vieressä olevaan hyppyyn. EI, ei ja ei. Mä en osaa ja Gille ei osaa. Ensin mä teen sen ehkä noin 854 kertaa väärin - ja sit kun vahingossa kerran onnistuin tekee sen oikein, niin Gille ei tee oikein. Ei me sitä taidettu sit saada kertaakaan kunnolla tehtyä. Aina ne perhanan palikat lenteli ties minne. Eli, sain varmaankin kotiläksyksi harjoitella sitä typerää ohjausta ja sitä typerää estettä.

Kepit ja kontaktit meni tällä kertaa hyvin. Se on siis näemmä; jokatoinen kerta osaa, ja jokatoinen ei osaa. Okseri oli radalla mun toivomuksesta, mistä muut ei vissiin tykännyt. Mut me osattiin se!! Jeee. Meni vaiks kui hyvin. Tanja kehui mun ohjausta siinä - ja vielä kun ohjaisin sillee muuallakin radalla... puolikas käännös onnistuu, mut kun pitäisi mennä kokonainen valssi, niin sitten se ei enää onnistukaan. Tosin, mä ohjasin ehkä vähän liiotellusti, koska kyykkäsin vähän liikaa ja liukastuin.

Mut olipa kerrassaan rata!! Huh.

Pennut ei oo vieläkäääääään syntynyt!! Ebba pihtaa!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti