keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

Ja ne videot

Tuhannet kiitokset Kaijalle videoiden kuvaamisesta... mutta jos ensi kerralla sattuu kamera menemään rikki juuri sen minun radan ajaksi, niin ei haittaa kyllä ollenkaan.

Kyllä se Janitan sanoma juttu on aika oikein. Ei niihin epäonnistuneisiin ratoihin saisi enää palata. Tai minun kohdalla se koskee näitä videoita. Mielikuvissa menen paljon paremmin, mutta todellisuus iskee naamaan aika kovaa. SIIS VOI VEE!! Taru ja Tanja, olenko mä harkoissakin oikeesti noin vammanen? MIKSI en juokse? Mitä hiton sipsutusta toi taas on? Siis yäk. Vai onkohan Kaija laittanut näihin jonkun hidastuksen, koska toi nyt vaan on niin säälittävää. "lal lal laa, olen tässä sunnuntaikävelyllä eikä ole mihinkään kiire, tuleppas sinäkin koiraseni siitä nyt, ei mitään hoppua..." Ei harmita paskat kontaktit kyllä enää yhtään, nyt pitää vaan opetella juoksemaan. Miksei sitä voi koskaan olla mihinkään tyytyväinen? :D Vai voiko tämänkin laittaa jännityksen piikkiin? (ja mä kun luulin, etten edes jännittänyt...)

Mutta yksi asia on aika jees... noi putkeen viemiset miinus se yksi oma iso kämmi. Mä osaan!

Eli keskittykää katsojat vaan niihin mun uusiin pinkkeihin lenkkareihin, muut asiat voitte ohittaa - tai ainakin pikakelata. Kiitos ja näkemiin.

1 kommentti:

  1. Ne pinkit lenkkarit kyllä vei mun huomion ainakin kun sä tutustuit rataan :-D Ne on mageet!! Ja juu, kyllä noi radat oli kelpo agilityä, sä oikeasti ohjasit kunnolla!!!

    VastaaPoista