maanantai 3. toukokuuta 2010

Ensimmäiset ulkoharkat

Jee, huippukivaa. Ihan törkeen hyvät harkat, ja tässä ainakin kaksi syytä: a) ne alkaa aikasemmin kun talvella, eli pääsee aikasemmin kotiin, eli ehtii näkemään täydelliset naiset! b) ei tarvii pestä koiria ja kenkiä ja leluja ja vaatteita ja autoa ja koko taloa, kun ei oo enää multaa ja hevosenpaskaa!

Terhi käski kirjoittaa positiivisesti, joten siinähän sitä oli :D

Muutenkin harkoissa oli kai sit kanssa ihan kivaa. Fiilis oli parempi kun maneesilla, jostain kummasta syystä. Gillellä kierrokset nousi kun Pogo pääsi menemään ensin, ja sitten se vähän taas komensi mua. Rikkoi mun hanskakin perhana! Maneesissa oli se parempaa, et siellä piti koirat autossa, kentällä ne on vaan siinä huutamassa. Oli ihan jännä rata, mut joku ohjaaja vaan vähän dorka. Terhi piirsi siellä mulle viivoja maahan mitä ei saa ylittää, ku ei oikeen muuten mennyt perille. Putkijarrutus ja twisti oli mulle uusia tuttavuuksia. Tai no, oon mä sen twistin ehkä kerran ennen tehnyt ja se oli vaan niin pirun vaikee saada päähän jäämään. Muuten siis ihan ok fiilis, jos tää saakelin selkä ei sattuis näin paljon!! Ärsyttää niin pirusti, kun en pääse oikeesti juoksemaan. Tuollakin yhdessä kohtaa piti pujottelusta lähtee (jossa en pääse yhtään irtoomaan) kilpajuoksemaan suoraa putkea jotta ehtii valssaamaan ennen tulevaa hyppyä, niin ei hemmetti, kun ei liiiiku - sattuu vaan!! Menee hermo. Kauhulla odotan Ahvenanmaan tulevaa neljää starttia, taitaa tulomatka laivalla mennä jossain kärryissä istuessa kun ei pysty kävelemään...

Pogon menosta en osaa sanoo taas mitään kun olin vaan siellä majan takana piilossa Gillen kanssa kun se höyrysi siinä niin paljon. Terhi voi sit vaikka kommentoida miten ne meni :)

Huomenna mun pitäis mennä koutsaamaan Tarun kanssa C-ryhmään. Joku ihmeen älynväläys taas kävi päässä kun lupauduin apukouluttajaksi... Mitähän siitäkin tulee?

Ps. Ollaan tänään päästy oikeen länskäriinkin (koirakulkueesta), siitä on kertonut jo naapurit ja muut tutut, mut hitto itse ei olla päästy näkemään miten idiooteilta siinä mahdetaan näyttää :)

- ja nyt luvassa ne täydelliset naiset. Oi huippua! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti