tiistai 23. kesäkuuta 2009

Aurinko paistaa ja Gille on pöllö

Treeneissä taas oltiin säheltämässä. Tää on jo ihan älyttömän tylsää kirjoittaa tänne joka kerta se sama tarina... Gille oli tyhmä ja ei se kuunnellut ja mä en osaa ja plaa plaa plaa :D

No, tällä kertaa syytän kuumuutta. Ei me sit oikeen jaksettu. Itsekään ei jaksanut oikeen juosta tai varmaan ohjatakaan kunnolla, niin ei sitä nyt viitti sitten ihan kokonaan koiraa syyttää. Tai no niin... Osasi se poika tietty aksata, mutta kaikki muu menikin sitten ihan pipariksi.

Kaija oli tehnyt vielä oikeen juoksuradan, kaksi kappaletta. Toisessa oli kahdeksikon muotoinen rata, jossa saatiin hyvin harjoiteltua sitä irtoomista... mikä ei välttämättä oikeen toimi ilman sitä vinkulelua. Muuten meillä olis voinut mennä ihan hyvinkin, jos se apina olisi jaksanut keskittyä. Normaalisti kun olen kävellyt kentälle, niin kenties ne ylimääräiset höyryt purkautuu siinä matkalla. Nyt ne oli vielä kaikki sisällä. Samaan aikaan kun viereisellä radalla meni toinen koira, niin sitä piti käydä aina komentamassa, että hittooko siinä aksaat, se on mun vuoro ny. Eihän se oikeestaan pysynyt omalla radalla ollenkaan aina kun oltiin pysähdyksissä. Ja kuulo oli tosiaan pois päältä, huusin sitä niin paljon takaisin, että meinasi ääni lähteä... Joo, ettänäin.

Ja Muru. Oi kun se oli taas niin rakastettava. Kokoajan piti käydä moikkaamassa sitä ja yrittämässä raiskata kaveria. Muru ei oikeen tykännyt asiasta, onneksi sentään joku sanoo Gillelle vastalauseita siitä hommasta. Pogo kun vaan antaa painaa.

Häiriötekijöitä oli siis kyllä hyvin, mikä on tosi jees - taas niitä tulevia epiksiä ajatellen. Jokaisella ihmisellä pitäisi olla vaan joku räminäpurkki tai joku millä voi viskoa sitä ipanaa aina kun se lähtee huinimaan muille teille. Mutta en mä sellasia koskaan tajua ottaa mukaan... eikä ne muutkaan oikeen voi aksatessaan sellasia kanniskella mukanaan :D Ehkä seuraavaksi pitää muistaa antaa Kaijalle sellanen - se saa sitten olla paha täti :) Tai no, ensi kerralla onkin sitten viimiset treenit ja sitten tulee kesätauko. Harmi :/

Niin ja ne epikset. Mitähän mun päässäni TAAS liikkui, kun ihan vapaaehtoisesti ilmoittauduin sen kuuron kanssa taas mölleihin. Ja ihan niinkun se olisi ollut itsestäänselvyys, en edes miettinyt - muutakun jälkeenpäin. Onneksi olen itse se ketä ottaa ilmoittautumisia vastaan, niin sen saa aina pois sieltä :P Mutta en mä voi, kun sitten taas se paha anoppi tulee ja kiusaa. :)

Pogostakin pitää jotain kai kirjoittaa? Noo... se oli tuhonnut yhden frisbeen sillä aikaa kun me oltiin agilityssä. En mä muuta keksi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti