torstai 12. helmikuuta 2009

Jaa agilityä vai!?

Kirjoitetaanpas nyt sitten taas tämä perinteinen torstai-päivän-raportti eilisestä. Ihan vaan Terhin mieliksi :) En kyllä meinannut, mutta pakko kai se sitten on.

Elikkä aksaa oli siis eilen taas. Ryhmässä taisi olla kaikki paikalla, niin porukkaa oli paljon. Mentiin siellä kaksi eri rataa, missä molemmissa oli takaaleikkaamista.

Ensimmäinen rata meni hyvin. Jopa minä osasin (ainakin suurinpiiretein)! Gille on kyllä niin mainio koira ja on kehittynyt jo tosi paljon. Otettiin eka sillee, että Terhi oli lelun kanssa siellä odottamassa - niin sitten sillä kerralla kun sitä lelua ei ollutkaan, niin Gille hämääntyi taas ja jäi sinne etsimään sitä lelua. Muuten meni siis hyvin - ja sillonkin saatiin rata kyllä suoritettua. Ite sain taas valituksia siitä omasta nopeudesta... :o

Sitten oli melko pitkä odotustauko kun kaikki muut meni kanssa. Gillen kanssa otettiin tämä kokoaika sitä "ei-saa-haukkua" harjoitusta... Oon miettinyt, että mitähän ne muut ajattelee, kun en sano Gillelle mitään vaikka se huutaa siinä vieressä ihan hulluna. Onneks Heidi neuvo niitäkin, että palkataan tai kehutaan vaan sit ko on hiljaa - ehkä ne ei sit pidä mua ihan sekona. Ja Heidi - mä kyllä huomasin, että sä tulit sen Nuuskun kanssa tahallaan kiusaamaan Gilleä tämän meidän harjoituksen aikana. :) Ja Nuusku taas onnistui tehtävässään, Gillehän kihahti sille ihan täysillä taas. Mikä ihme siinä on, että Gille ei tykkää Nuuskusta!?

Gille sitten väsyi siinä odottamisen aikana ja sen huomasi tosi hyvin sitten siinä seuraavassa suorituksessa. Eihän se poika jaksanut keskittyä enää ollenkaan!
Tässä radassa sähläsin taas itekin - se takaaleikkaaminen on vaan niin vaikee. Giltsulla alkoi hepulikohtaus ja mulla meni hermo :D. Kyllä me se sitten saatiin kuitenkin mentyä kunnialla läpi (vaikka ite en olekaan kovin tyytyväinen - mutta se nyt ei oo iso yllätys).

Olen kyllä huomannut, että vaikka odotan innolla harkkoja niin en silti vedä niitä täysillä. Kenties siihen on monta syytä, mutta ite ainakin keksin sen, että ärsyttää kun olen niin surkee ja inhoon sitä kasvihuonetta. Luotankin suhteisiin, ja siihen että _joku_ järkkää mulle ja Gillelle paikan jonnekin muuhun ryhmään sitten joskus kun tämä penturyhmä loppuu. Lupaan olla energisempi, kunhan päästään kentälle. :) Ja on ottanut päähän, että en mennyt nopeusketteryystreeneihin, niistä olis voinut olla hyötyä mulle... ehkä sit joku toinen kerta.

Ja sitten vielä Terhin pyynnöstä omia mietteitä agilitystä. - Mä oon ihan paska ja Gille on ihan super :) Siinä se.

Ainiin, ja se Pogo. Niillä oli mennyt kuulemma hyvin yleisesti ottaen, mutta Pogo ei oo taaskaan muistanut mitä kontaktin ottaminen tarkoittaa... En mä muista muuta :o).

3 kommenttia:

  1. Sorry, Sanna! Ensi kerralla pysyn Nuuskun kanssa kauempana Gillestä... Tai tulen vasta myöhemmin.

    -Heidi

    VastaaPoista
  2. Hehee, ei se mitään haitannut!! Olis hyvä jos saisi sen ihmeen vihamielisyyden siltä Gilleltä pois vaan :D Ja oon luullut että enemmän teillä kahdella menee hermo kun joku pikku-ipana tulee huutamaan siihen turhanpäiten :) Pitää sanoo Nuuskulle, että läksyttää Gillen oikeen kunnolla - johan olis hiljaa. :P

    VastaaPoista
  3. Sanna sä puhut ihan höpöjä!!! Et sää mikään p...a ole vaan OIKEINKIN HYVÄ ohjaaja. Gillen suhteen olit oikeassa, se on super :)

    Agilityssa ei taida kukaan olla täydellinen ohjaaja, joten täydellisiä suorituksia tulee harvemmin nähtyä...

    Minä ja muut annetaan varmaan kyllästymiseen asti vinkkejä ohjaukseen ja sun tehtävä on vaan sitte hakea niistä vinkeistä sulle sopivimmat!!! =D

    VastaaPoista