torstai 7. toukokuuta 2009

Vesikoirat on jees.

Sain jo palautetta kun en ollut kirjoittanut raporttia Gillen harkoista, joten tässä se sitten Taru tulee :)

Elikkä miellä oli ensimmäiset rataharjoitteluryhmän harkat tiistaina. Siellä oli vaan neljä koiraa, joka oli mun mielestä tosi hyvä juttu. Gille sai kaverikseen Johannan Murun ja nämä vesipäät tulikin heti juttuun taas. Talvella niistä tuli kavereita penturyhmässä, mutta nyt ne ei oo nähnyt toisiaan pitkään aikaan, eipä näyttänyt haittaavan.

Ensimmäisissä harkoissa oli tarkoitus mennä kunnollinen rata, jotta Kaija näkee minkä tasoisia me ollaan. Gille oli aika hyvä siinä ekalla radalla - minä en! Sain kuulla, että Gille kyllä menis ne esteet jos minä vaan muistaisin käskyttää. Unohdin kokoajan sanoa sille minne mennään, näytin vaan. Unohdin myös sen radan noin kuusi kertaa siellä ollessani. Miten se voikaan olla niin vaikeeta!? (no en mä tutustunut siihen ku kerran!) Päätin jälleen kerran, että mä en halua kisata koskaan :D

Gillen kanssa mentiin ekaa kertaa A ja rengas. Aalla sen jarrut ei toiminut kontaktilla, joten sitä pitää alkaa työstää paljon. Renkaan se hyppäs ekalla yrittämällä, kunhan oli se nami siellä toisella puolella. Keinun ja puomin kontaktit se otti tosi hienosti, se kun on sellanen herkkuperse.

Toinen lyhyempi rata meni ihan sähläykseksi. Juoksin ite enemmän ja Gille oli saanut riehua siellä odottaessaan niin kauan, että se kiehui ja kävi minuun kiinni kokoajan. Kyllä se ne esteet suoritti, mutta riehumiseksi se meni täysin.
- Jos Pogo puree Topia sillon kun se on paikallaan ja ei tee mitään, niin Gille puree mua sillon kun mä juosen. Mahtavaa!

Mutta sitten, muuten harkoissa sai kyllä olla taas niin ylpeä vesikoirista. Gille ja Muru näytti taas miten viisaita ne on! Ainut koira ketä huusi sidottuna ollessaan ja jonkun muun aksatessa = Gille. Ainut koira ketä ei hyökännyt agikentälle hihnasta päästyään, vaan toisen koiran luokse = Gille. Ainoot koirat ketkä ei antanut ottaa itseään kiinni = Muru ja Gille. Muru oli kyllä tässä pahempi, Johannalla meinasi iskeä epätoivo. Kyllä sillä ainakin puolisen tuntia siinä meni.
Ne vesiäiset veti meitä siis taas ihan kuusnolla siellä! Kaikkee fiksuu ne keksii.

Tänään Pogolla harkat, mitähän jännää se poika keksiikään!?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti