tiistai 10. toukokuuta 2011

Agilitilityy

Eilen oltiin taas harkoissa, suuri ylläri. Ei ollut ehkä paras pössis taas itsellä, maha sattui niin paljon, että kun otin pelkästään lämmittelyesteenä puomia ja A:ta Gillen kanssa, meinasin pyörtyä.
- Ja eikun radalle!

Rata olisi pitänyt harjoitella etukäteen, mutta enhän mä ehtinyt. Unohtelin sitä sitten kohtalaisesti kokoajan :) Aika hyvin sitä pystyy jatkamaan, kun muutaman sekunnin miettii, että minne piti mennä. Siinä sitten puhelen itselleni "mihis sitten... puomille, joo - Gille kiiipeee!"
Olin siis niin kuutamolla kun vaan voi. Olis noi harkat voinut mennä paremminkin, toivottavasti sama meininki ei ole päällänsä Ahvenanmaalla. Toivottavasti sitä ehtisi käymään kentällä vielä ennen... Kontaktit meni tällä kertaa huisin hyvin!! Se on kyllä niin tuulella käyvä koira, välillä osaa ja välillä taas ei. Hypyt pysyi myös ylhäällä yhtä lukuunottamatta, joka sekin oli mun moka. Tanja kävi hieromassa pojat viikonloppuna, joten nyt on molemmat oikeen iskussa!

Topilla ja Pogolla oli myös vähän villiä aikaa. Tai Pogon mielestä kaikki rimat piti taas tiputtaa. Sillä oli vissiin hieronta toiminut päinvastaisesti - tai sitten se ei vaan jaksanut taas keskittyä. Oltiin jostain syystä taas Gillen kanssa kentän perimmässä nurkassa kun Topi ja Pogo oli radalla, joten näköhavainnot on taas heikonlaiset. Välillä kyllä kuului iso huuto "POGOOO". :D


Topillakaan ei kaikki muumit ollut laaksossa taas kun käveltiin kentältä pois ja Pogo lähti jonnekkin huinimaan, niin Topi huutaa sitä takaisin "Topi tänne... eiku Pogo". Mitä mahtoi päässä liikkua? :D Mä nauroin niin paljon, etten pystynyt kävelemään. Ymmärrän sen, että muut saattaa sekoittaa Topin ja Pogon nimen, mutta että se itse! :D

Ja sitten mainittakoon vielä, että mua ottaaa päähään!! Kaikki on lähdössä syksyllä Ranskaan katsomaan huippuaksaa - ja mä en pääse! Tahtoo mukaan!! Haluisko kukaan sponsoroida mut sinne? Kiitospliiis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti