lauantai 25. heinäkuuta 2009

Voi Gilleä!!

Juu, Gille on taas askarrellut.

Käytiin siskon tykönä tänään ja sain Italian/Ikean tuliaisia. Sitten vietiin koirat kotiin ja lähdettiin Euraan kummityttö katsomaan.

Kotiin kun päästiin takaisin ja ovi aukaistiin, niin siinä hetki piti taas miettiä - että TÄH!?

Gille oli päättänyt protestoida. Se ei tykkää jäädä yksin kotiin, tylsääkin kun on (ja Pogokin vaan mököttää tuolla keittiön pöydän alla). Tai sitten se oli vaan kade, kun ei ite saanut tuliaisia. Oli sitten nämä tuliaiset pisin lattioita. Onneksi olin ottanut uuden laukun matkaan mukaan, ettei se sentään ollut rikottu. Ikean lautasliinat oli vaan saanut kyytiä. Ei siis kovin suuri menetys, ompahan pojalla ollut kivaa. Ensin se ihanan rapiseva muovi siitä päältä pois ja sitten sitä paperia silppumaan... oi onnea. Oli myös uusia käsikoruja hiukan testailtu, mutta eihän ne oo yhtään kivat, ainut mikä siinä oli kai viehättänyt oli se pinkki väri.

"No soriii.... mutku ne nyt vaan jotenkin tippui tuolta pöydältä tähän lattialle ja sit mä luulin et ne on mun ja sit... toi, Pogo se oikeesti oli - en mä oo mitään tehny!"

"Häh!? Mä unohdin jo mitä tapahtui"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti